Tässä sitä nyt aloitellaan elämäni ensimmäista blogia! oon pitkään miettinyt et pitäs alottaa blogin kirjoittaminen mut en vaan oo saanut aikaiseksi. Siskoni on kirjoittanut omaa blogiaan jo monta vuotta ja hyvä eetä on kirjoittanut sillä muuten ei olisi hajuakaan mitä se puuhaa siellä maailmalla.

Oikeastaan syy miksi aloin nyt kirjoittaa blogia on mun tulevaisuuden haaveet vaihtaa ammattia. Oon tällähetkellä lastentarhanopettajana vantaalaisessa päiväkodissa 1-3 vuotiaille lapsille. Oon viimeiset kuusi vuotta opettanut tämänikäisiä lapsia ja nyt tuntuu että kaipaisin enemmän jotain haastetta tai muutosta elämääni. Olen ollut opettajana myös Montessoripainotteisessa päiväkodissa mutta lähdin sieltä henkilökunnan sisäisen huonon ilmapiirin vuoksi...

Toiveissani on että pääsisin syksyllä  nykyisessä päiväkodissani 4-5 vuotiaiden lastenryhmään. Työpäivässä olisi enemmän silläpuolella haastetta ja toimintaa. Kyllähän noi pienetkin on tosi ihania ja niihinkin kiintyy mutta aika aikaansa kutakin....

Uutta alaakin olen ajatellut ja menossakin valintakokeeseen... mutta se on vielä niin avoin aihe etten uskalla siitä enenmpää vielä sanoa. Toivon todellakin että mut valittaisiin ja pääsisin sisään koska uskon todella että se olisi mun alaa...

Perheestä: Mulla on aivan ihanat pojat. Jasper 7-vuotias ekaluokkalainen ja Julius 5-vuotias päiväkotilainen. Ihana aviomieskin löytyy, jonka kanssa menimme naimisiin kaksi vuotta sitten. Olemme kylläkin ollet yksissä jo 11 vuotta. Parempi myöhään kun ei milloinkaan ! Asutaan tosi kivalla omakotitaloalueella omassa paritalossa, johon muutimme viime elokuussa.

Elämä on siis kaikinpuolin mukavaa mutta työelämä ei oikein ole suosinut mua.... jokapaikassa on jotakin... Mutta elämässä eteenpäin.. mitään ei saa jos ei yritä!!

Tässä sari sulle! siskokin aloitti bloggaamaan:)