Mä oon kipeneä...

tai no flunssaassa, joka meinaa puskee päälle ja ei meinaa. Oon kolme päivää sairiksella.. jos en ois ollu niin ois varmaan puskenu pälle oikeen kunnolla ja ois ollu töissä veto veks olo koko ajan.

Käytiin kuitenkin eilen illalla sen verran kaupoilla, et ostettiin pojille laskettelulasit ja mulle uus laskettelupuku stadiumista. Niin se reissu lähenee:) Ollaan siis lähössä perheen kanssa Luostolle viikoksi hiihtolomalla. Tätä varten pojilla alkaa nyt viikonloppuna laskettelukoulu lumiverneri Talmalla. Laskettelukoulu kertoja on kuusi. Lauantaisin ja sunnuntaisin 2x 100min ja kahtena torstaina saman verran. Ajateltiin et täytyy itekkin käydä testaa taitoja samalla, kun on siitä ainakin 10 vuotta aikaa kun on viimeks ollu laskettelemassa. Osaakohan sitä enää? Mutta Luoston reissua ootan innoissani:)

Mulla on enää ens viikko noita vanhoja töitä ja sit alkaa uudet tuulet:) Jännittää hieman et osaankohan mä mitään tosta uudesta työstä? Mutta toivottavasti ois hyvä perehdytys ja vihdoinkin hyvä ja ei kiusaava työyhteisö. Tai eihän se työyhteisö noissa edellisissäkään paikoissa oo mua kiusanneet vaan yksittäiset henkilöt. Mutta toivotaan ettei tässä tulevassa työyhteisössä ole näitä yksittäisiä henkilöitä

Mutta on tää tylsää tääkin vaan tää kotona makailu. Mika meni hakee äsken Japen kanssa Jullea päiväkodista ja menevät siitä suoraan luistelemaan. Julius on hinkunut jo kaks päivää et koska mennään luistelemaan niin tänään poika pääsee. Jasperilla on tänään vielä futistreenitkin.

Täytyy kattoo mikä kunto sitä huomenna on. Jos on parempi voi kuluttaa päivän siivoamiseen kun Lauantaina tulee kylään mieluinen ystäväperhe ja taas nautitaan punkusta ja herkuista ja toistemme seurasta ja lapsilla on hauskaa keskenään:) sitä odotellessa:).