Ensimmäinen postaus tänävuonna 2013.

Kaikkea on tapahtunut sitten viime vuoden. Olemme ostaneet omakotitalon ja omamme on ollut myynnissä ja viisi kuukautta. Välittäjä on vaihtunut kerran ja uusi välittäjä tuntuu paremmalta. Mutta kyllä sitä rupee jo toivomaan että tämä menisi kaupaksi.Ei jaksais ainasta suursiivousta.

Iloisia uutisia on kuitenkin se kun sain vakityöpaikan. olen nyt ohjaajana perhekuntoutuskeskuksessa päiväkuntoutuksessa lastensuojelun ja enneltaehkäisevän perheille. oon tykännyt työstäni ja meillä on työpaikalla loistava ilmapiiri. Joka päivä nauru raikaa:) Olen niin onnellinen kun uskalsin ottaa riskin vuosi sitten ja irtisanoa itseni päiväkodin työstä. Neuvolan perhetyö oli mahtavan opettava vuosi. Siellä oli ihanat työkaverit ja työyhteisöt. Tämä kaikki vahvisti mun minäkuvaa ihmisenä ja työntekijänä. Mä olenkin ihan hyvä ja hyvä työssäni. niinpä sitten tuon vuoden jälkeen uskalsin ottaa uuden riskin. Aloitin nykyisessä työssäni kuukauden määräaikaisuudella mikä ei todellakaan taannut vakipaikkaa:). Kävin siis työhaastattelussa jo tekemääni paikkaan ja sain sen. hakijoita oli 35!

Tällähetkellä siis nautitaan työstä, siivotaan kotia hullun lailla joka viikko ja remontoidaan uutta kotia. No pääsin mä perjantaina vähän juhlimaankin ystävän 35v juhlia ja sieltä sitten mahtavien tarjoilujen jälkeen Apolloon pistämään jalakaa koreaksi. sieltä kotiuduttiin neljältä ja aamulla reippaana ylös ja lasten kanssa touhuamaan.

Ensi viikon pe meinaan mennä neuvolan perhetyöntekijöitä tapaamaan ja syömään hyvin ravintolaan. Lauantai luultavasti menee remonttihommissa ja sunnuntai taas näytössä. ootan jo kovasti maaliskuun lopussa odottavaa tyttöjen risteilyä tukholmaan huippuporukalla. Huhtikuussa meen tallinnaan neuvolan terveydenhoitajien kanssa ja toukokuussa nykyisen työporukkani. menoa on:)

Kesällä saan taas pitkästä aikaa ollaa kuukauden lomalla heinäkuussa. Haaveilen koiran ottamista silloin mut siihen pitäis varmaan jo valmistautua ja etsiä hyvä Kennel mistä saisi luotettavia ja hyvärotuisia valkoisia labbiksia... voi olla et oon tän asian suhteen jo myöhässä:)

Kirjoitan taas kun tuntuu siltä. tääkin on vähän hidasta kun katson samalla leffaa..

saa kommentoida:)