Mun miniloma tukholmassa meni HYVIN!

Syötiin hyvin , juotiin hyvin, kierrettiin tukholmaa hyvin ( samaa vanhaa reittiä) istuttiin pari tuntia uudessa kahviossa, shoppailtiin hyvin, palattiin laivalle hyvin ( Taxilla, joka maksoi liikaa ja joka otti pimeesti euroja...) Otettiin hytissä uudet juomat hyvin ja mentiin ala carteen syömään hyvin. Bailattiin hyvin ja mua luultiin alaikäiseksi hyvin kun ostin siideriä! Tästä olin HYVIN onnellinen!:) Sunnuntai aamuna noustiin ylös hyvin, pakattiin hyvin ja lähdettiin kotiin hyvin. Että HYVIN meni miniloma:)

Miniloman jälkeinen viikko oli hyvin kiireinen töissä. Loppuviikosta yksi työkavereista oli hyvin kipeä ja poissa loppuviikon. Me kyllä saatiin hyvin sijainen ja ohjelmat lasten kanssa sujui hyvin. Perjantai iltana menin Karaokeemännän hommiin malmille ja alkusäätöjen jälkeen homma hoitui erittäin hyvin! Mulla oli hyvin hyvä joukko kannustamassa siellä. Oli äitte ja Jorma ( Taiteilijanimeltään Oskari) ja Sari kaverikööreineen. Pomo tuli kehumaan mua hyvin että rutiinillahan se jo menee:) Ja se yks hyvin Kpää ei ollut töissä siellä:)

Lauantai meni hyvin nukkuessa univelkaa pois ja lasten kanssa katellen hyviä leffoja ja syömällä hyvää pizzaa ja karkkia. Kävin myös kävelemässä hyvin kauniissa syysilmassa ja käytiin lasten kanssa saunassa hyvissä löylyissä....

Sunnuntaina koko perhe oli katsomassa jasperin Jalkapalloturnausta, jossa Jasper pelasi hyvin ja teki hyvin yhden maalinkin:) Turnauksen jälkeen ostin Elvis burgerista hyvin ison elvis burgerin, söin sen ja olin hyvin ähky. Hyvä ystäväni Tanja tuli meillä käymään ja meillä oli hyvät keskustelut ja kyläily meni hyvin:) Kun lapset menivät illalla nukkumaan alkoi Julius yskiä hyvin pahan kuuloisesti. Koko poika oli hyvin lämmin ja annoimme hänelle särku ja- yskänlääkettä.

Tänään maanantaina olen pojan kanssa kotona. Hän on lämmin mutta hyvin kipeän näköinen ja yskäinen. Julius nukkuikin tänään hyvin pitkään noin puoli kymmeneen saakka! Nyt poika leikkii hyvin hiljaa omassa huoneessaan... Hyvinhän tää menee:/

Hyvin hyvää loppuviikkoa! :)