Tänään olin töissä ja mulla oli päällä denimsiniset farkut, musta venepääntiet t-paita ja harmaa neuletakki, jonka hihat ovat puhvihihat. kaulassa mulla oli vielä hopeinen pitkä kaulakoru, josta roikku kaikenlaisia killuttimia... Että sellasta oli päällä sisällä ollessa... Ulkoillessa mulla oli farkkujen päällä mustat tuulihousut ja vaaleanpunainen tuulitakki, mustat sormikkaat ja vaaleanpunainen me&i pipo, jalassa addun lenkkari ( mustat). Ei ole kuvaa...

 

Tänään oli hyvä ilma ja töissä ulkoiltiin paljon. Sai kivasti aurinkoa ja pisamia naamaan:) Töistä pääsin viideltä, minkä jälkeen hain Jullen . Tultiin kotiin, tarkastin Jasperin läksyt, viikkasin pyykkiä, siivosin, imuroin, annoin lapsille ruokaa, lapset menivät ulos.. toinen pyöräilemään kaverinsa kanssa, toinen hiekkalaatikolla itsekseen leikkimässä.. annoin iltapalaa.. laitoin pojat nukkumaan..

Isä soitti ja kertoi siskonsa eli tätini kuolleen. ( Täti oli vain vuotta vanhempi kuin isäni ja kuoli melkein samanikäisenä kuin äitinsä eli mummoni ja sairaskohtaukseen myöskin;( oli tosin jo pitkään ollut huonona:() Aika surumieliseksi veti fiiliksen vaikka läheinen täti ei mulle ollutkaan. Täti asui Ruotsissa ja olen nähnyt hänet viimeksi kymmenen vuotta sitten kun hän kävi lapsenlapsensa kanssa suomessa. Olimme silloin heidän kanssaan lintsillä. Tädille varmaan kyllä olimme aika tärkeitä koska hänellä oli kaikkien sisarustensa lasten kuvat seinällään kotona Ruotsissa.