Mulla on ollut mielekäs viikko.

Ensinnäkin työpäiviä tässä viikossa on vaan neljä, mikä on ihanaa. Toiseksi olen nähnyt ja näen tällä viikolla sellaisia ihmisiä, jotka ovat mulle todella tärkeitä ja henkireikiä.

Alkuviikosta tiistaina mulla oli lyhyt, mukava päivä töissä, otin vähän ylitöistä ja lähdin jo kahdelta. ajoin siskolleni kylään( En suoraan, koska ohjeeni oli ihan perseestä ja sisko sai toimia itiksestä asti navigaattorina puhelimen kautta). Siskolla on ihan kivankokoinen kodikas kaksio, jonka rapun tuoksuista tuli Puotilan mummila mieleen:) Siskolle tuli myös siskon ja mun hyvä ystävä V kylään ja yhdessä nautimme pari lasia todella hyvää valkkaria, croisantit ja muffinsit. V värjäsi siskon hiukset ja hauskaa oli! V on niin iloinen ihminen siskoni toki myös;)

Tänään keskiviikkona oli myös lyhyt päivä töissä. Kävimme lasten kanssa metsäretkellä. Mukavaa oli ja eväät+ kuuma kahvi maistuivat hyvältä ulkoilmassa. Mulla oli siis tänään lyhennys ja pääsin lähtemään ajoissa. Kävin ensin Tikkurilan seppälässä ostamassa irtokynnet ja ripset ja sit mun piti vaan kattella alusvaatteita niin tulihan niitä läjä ostettua sekä hauska hiiripipo kaupan päälle;) Kävin myös kaupassa ostamassa juuriharjan, klorittea ja siivoushanskat aikomuksenani pestä kylpyhuone ja sauna perusteellisesti!

Kun lähdin Tiksistä huomasin että herranjestas! kello on jo varttia yli kolme ja mun piti hakee Julius kolmelta päiväkodista ja viedä se puol neljäksi parturiin. Eikun miljoonaa hakemaan poikaa päiväkodista. Ehdimme onneksi tasan puoli neljäksi parturiin, joka on täällä meidän huudeilla. Ja niin sai äiti komean pojan parturista.

Kotiin tultuamme ryhdyttiin sitten järjestelemään poikien huoneita uuteen uskoon ( Huonekalujen siiirtelyä paikasta A paikkaan B) ja hyväthän niistä tuli. Paremmat kuin ennen ja sehän lienee tarkoitus:) Tämän jälkeen pojille ruokaa ja itse rupesin imuroimaan kämpän läpikotaisin. Sitten murkinaa massuun ja kylpyhuoneen ja saunan kimppuun! Kyllä sitä saikin jynssätä mutta nyt kelpaa saunoa ja suihkutella!

Huomenna töissä mennään luistelemaan lasten kanssa Harkkahallille. Kivaa että pääsee jo näin aikaisin luistelemaan!!! Huomenna mun luokse tulee ihana ystävä T. Työpäivän jälkeen. syödään hyviä pesto-  tomaatti- patonkeja ja juodaan valkkaria, käydään saunassa ja juodaan kahvia ja syödään marjapiirakkaa ja vaan ollaan ja juorutaan! AAh odotan sitä. Mun loma alkaa huomisesta illasta ja jatkuu sunnuntaihin saakka.

Perjantaina lähden mun tärkeiden tyttöjen kanssa laivalle ja aion ottaa kaiken nautinnon irti mun minilomasta! Elämässä ei voi koskaan liikaa olla hyviä ja läheisiä ystäviä! Ilove you all! Samoin I love you rakkaat sukulaiset!