Tämä päivä meni ihan mukavasti vaikka sitä aluksi jännitinkin. Aamulla meidän sijainen sanoi mulle, että susta huomaa että sä olet ammattilainen. Lapset ovat rauhallisia ja omatoimisia ja hän ei ole missään muussa päiväkodissa nähnyt tälläista pienten ryhmää:) Ai että tuli hyvä mieli kun ulkopuolinen ihminen sanoo näin:) kun kukaan muu ei koskaan kehu. Kerrankin tuli semmonen olo että olenhan minä hyvä työssäni!

Johtaja oli puhunut tiimikaverini kanssa ja nyt hän jopa puhui mulle. Meillä oli tänään yhden työkaverin eläkkeellejäämis- kahvitukset ja hän oli tuonut hyviä homejuustosarvia ja suklaatäytekakkua! Nam!

Sitten mulla oli lyhennys ja pääsin töistä puol yks. Kävin hakemassa Jullen päiväkodista ja haimme Japen kotoota. Menimme hakemaan Korson kotipizzasta ystäväni tilaamat pizzat ja menimme ystävälleni syömään ne. Mä join jopa loman kunniaksi yhden siiderinkin! Lapset leikkivät keskenään ja me saimme ystäväni kanssa jutella kaikessa rauhassa.. mitänyt vauva välillä itkahti kun ei saanut unta. Vauvan herättyä hän oli niin suloinen että! En ole pitkään aikaan nähnyt niin hyväntuulista vauvaa. Hänen naurunsa oli ihan mahtavaa kuultavaa:) Ostin myös ystävältäni parit uudet kengät ja farkut. Todella mukava iltapäivä:)

Nyt ollaan kotona ja Jasper teki äsken osan etukäteisläksyistään, mitkä hänen piti tehdä ennen matkaa. Julius on ulkona leikkimässä ja Mika on mun vanhemmilla remontoimassa. Vielä pitäis ehtiä kämppä siivoomaan ennen matkaa ja pakata. Jullella on huomenna vielä kaverinsa synttärit ja sit odottamaan sunnuntaina alkavaa lomamatkaa Kreetalle! Jihuu täältä tullaan!!!