Memories.... Mieleisin muistoni on varmaan lapsuudestani ja lapsuuden leikeistä ja kavereista kannelmäessä. Eka muistoni on ajalta jolloin olin kome vuotias. Leikittiin naapurin Johanneksen kanssa pihalla ja maalattiin liukumäen alaosa kuravellillä! Seuraavina päivinä käytiin katsomassa taideteosta ja siinähän se vielä oli!

Semmonenkin muisto on juurikin tuolta ajalta kun olin kolme, että äiti tuli sanomaan mulle pihalle, mennään kattomaan kun isä on ostanut uuden auton. Mentiin sitten katsomaan uutuuttaan kiiltävää punaista Datsunia! :)

Mulla on paljon mukavia muistoja, enkä tiedä mikä on mieleisin. Mulla oli mukava lapsuus ja käytiin paljon erilaisissa tapahtumissa, elokuvissa ja teatterissa. Varmaan mukavimat muistot tulee juurikin siitä arjesta ja lomamatkoista perheen ja sukulaisten kanssa:)