Ensi alkuun ajattelin, että tän viikonlppuna ei ole mitään tekemistä. Mutta kyllä sitä yhtäkkiä olikin. Alkuviikon olin kotona sairaslomalla ja torstaina menin töihin. Mika oli koko viikon Lohjalla auttamassa Abonaa kellariremontissa ja mä lasten kanssa kotona. Seinäthän siinä tuntu kaatuvan päälle kun ei nää ketään ystävää eikä kuule heistä päiväkausiin... No päätin sitten kysyä Suvilta, että onko heillä perjantaina mitään? Eikä ollut, joten pääsin vihdoin ( 2 vuoden jälkeen) käymään heillä!:)

Mikään ei taaskaan mennyt niinkuin elokuvissa. Olimme sopineet Mikan kansa, että hän tulee kuudeksi kotiin niin mä vuorostani pääsen lähtemään ajoissa. En ollut ikinä käynyt Hyvinkäällä, missä Suvi asuua ja halusin ajaa sinne valosalla lkun vielä näkeekin jotakin. No Mika sitten soittaa että myöhästyy puoli tuntia.. mutta tuntihan siinä meni ja mä olin niin kiukkunen että oisin voinu lyödä!

Pääsin sitten lähtemään kello 19.00 aikaan jollin alkoi olla jo aika pimeetä ja mun ohjeet oli niin huonot että niistä ei ollut kyllä mitään apua.. ajoin sitten vaan kokoajan kylttien mukaan suuntana Hyvinkää... Jossain vaiheessa ajattelin, että kyllä nyt on parempi pysähtyä tuolle st1- huoltoasemalle ja soittaa, etä missä mä oon ja mihin tästä ajan. Jollain ihme konstilla olin onnistunut ajamaan aika lähelle suvia ja vesaa ja siitä oli helppo puhelinopastuksella ajaa heille:)

Meillä oli tosi hauska ilta... juteltiin monta tuntia ja otettiin muutamat lasit punaviiniä ja sitten hups! kello olikin jo kolme yöllä! Seuraavaks mun kello herätti mut klo 6.00! Pikkusen väsytti! Mut lähdin siitä sitten reippaasti suvin ohjeiden mukaan ajaa kotiin vähän seittemän jälkeen ja olin kotona klo 8.00. Syy tähän miks mun piti tulla niin aikaisin aamulla kotiin, oli tietenkin se kun Mika meni töihin. Kotiin päästyäni menin suoraan nukkumaan ja kun seuraavaksi heräsin niin kello oli jo puoli yksitoista.

herättyäni (uudestaan) Lähdimme poikien kanssa Kirjastoon, kauppaan, videovuokraamoon ( Josta pojat vuokrasivat leffan karvakamut ja mä oikeesti aikuiset), R-kioskille lottoomaan ( ei tullut voittoa:)) Kotiin päästyämme aloimme tekemään poikien kanssa pizzaa ja Jasper sai vaivata taikinan. Juliuksen kanssa ruskistettiin jauheliha ja sitten vaan täyte päälle ja uuniin:) Jasper sanoikin pizzan olevan parempaa kuin ammattilaisten tekemä! Pizzan syönnin jälkeen katsoimme lasten leffan.

Leffan katsottuamme päätime lähteä ulkoilemaan, sillä ulkona oli tosi kiva ilma. kävelimme Jasperin koululle ja lapset leikkivät koulun pihalla senaikaa kun mä kävin kävelylenkillä. Ulkona oltiin noin puolitoista tuntia, mikä piristi kummasti. Ulkoilun jälkeen Menimme saunaan ja aloiimme viettää lauantai-iltaa. Katsoimme suomen parhaan kuoron ja biisikärpäsen ja söimme sipsejä. Sitten olikin jo poikien nukkumaan meno aika ja mä katoin vielä vuokraamani leffan.

Sunnuntaina sitten menimme heti aamusta Korson Maalaismarkkinoille markkinahumua ihastelemaan. Pojat halusivat  vetää narua ja molemmat saivat narunvedosta samurai-miekat. ( oli kyllä niin tyytyväisiä poikia että!) Jasper halusi ostaa vielä yhdestä kojusta pikkuauton ja Julius halusi ostaa jäätelöjuomaa. Ostimme vielä makkarakojusta pojille makkarat. jasper halusi ostaa itse oman makkaransa ja sanoin siitä myyjälle ( myyjä oli noin kolmekymppinen mies) Myyjä kysyi jasperilta, että minkä ikäinen sä oot? ja jappe vastasi: "seitsemän". Myyjä katsoi mua ja sanoi, että voitte saada alennusta makkarasta ( se maksoi 1,60), että hänellä on viisivuotias poika ja hän on yksinhuoltaja, ( katto varmaan et mäkin oon yksinhuoltaja ja yritti iskee mua ) Joo no saatiin sitten ne makkarat 1e kipale:)

Markkinoilta suunnattiin sitten havishallille jasperin futistreeneihin ja siellä menikin sitten tunti. Nyt oon sitten kotona ja pojat lähti isäsnsä kanssa uimaan.. hetken rauha:)

Hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille!:)