Rakkaus-pakkaus...

 

Mulle rakkaus on toisista ihmisistä välittämistä. Rakkautta on huomioida toista ja tehdä toisen eteen asioita omasta vapaasta tahdostaan. Rakkautta on myös se, että päästää toisen vapaaksi. Luottaa toiseen eikä vahdi joka askelta. Rakkaus on myös tahtomista. On eriasia olla rakastunut kuin rakastaa toista ihmistä. Pitkässä suhteessa sitä rakastaa toista mutta voi rakastua toiseen monta kertaa yhä uudelleen ja uudelleen.

Minä rakastuin aviomieheeni uudelleen hääpäivänämme kaksi vuotta sitten ja häämatkallamme ja tuona rakkauden kesänä 2009 aika monta kertaa. Olen myös rakastunut häneen ajoittan senkin jälkeen useasti :) Viimeksi 5.4.2011 kun meillä tuli 11vuotta yhdessä oloa täyteen. Mulla oli sinä päivänä lyhennys ja olimme sopineet menevämme yhdessä tatska-liikkeeseen varaamaan meille tatuointiajat. Treffasimme hotelli vantaan parkkiksella ja Mika yllätti mut!. Hän oli ostanut mulle ihanan ruusun ja antoi mulle sen kun nousin ylös autosta ja suuteli mua ja sanoi hyvää vuosipäivää kulta:) silloin rakastuin taas uudelleen:)

Mutta elämässäni on myös toisenlaisia rakkauksia. Tärkeimmät heistä ovat tietenkin meijän pojat! Maailman tärkeimmät! Sitten on mun siskot ja vanhemmat ja serkut ja tädit ja sedät ja enot mun äidin puolelta. Isän puolelta on tärkeä Sirkku-täti, joka on ollut aina mun elämässä mukana kaikissa elämänvaiheissa. Olen kauhena sukurakas ja haluaisin pitää paljon yhteyttä sukulaisiini.

Ystävät ovat myös mulle hyvin rakkaita ja yritän pitää heistä kynsin ja hampain kiinni:) älkää ahdistuko.. mä vaan niin rakastan teitä!

että tälläistä on mun mielestä rakkaus isolla R:llä!!!