Päivä 2 : Ensirakkaus

Ensirakkaus hmm kukahan se olisi? Ensimmäinen ihastus oli kolmannella luokalla  Mikko. Olin Mikkoon ihastunut ihan kuudenteen luokkaan asti. Hän oli söpö, vaalea ja urheilullinen. Mutta eihän hän, luokkamme parhaimman näköinen poika minua huomannut. Tyttöä, jolla oli maailman suurimmat silmälasit. Silti olin tosi onnellinen viidennellä luokalla kun hän antoi mulle lumipesut:)

Toinen ihastus oli Petri. Petri oli silloin ysillä ja minä seiskalla. Olin häneen todella ihastunut. Lähetin hänelle nimettömän ystävänpäiväkortinkin ja kävin parin ystäväni kanssa hänen oven takanaan pimpottelemassa ja hänen äitinsä avasi oven. Ei siinä muuta auttanut kuin kertoa millä asialla ollaan:) Myöhemmin kerroin parille kaverilleni keneen olen ihastunut ja mitä tehnyt niin eikös nämä ryökäleet menneet huutamaan siitä koulun käytävällä kun Petri meni mun ohi! Olin tulipunainen ja nolo!

Kolmas ihastus oli sitten kasilla Jaakko. Häneen olin myös tosi ihastunut ja nolasin itseäni myös hänen edessä:) Ystäväni rupesi myöhemmin seurustelemaan Jaakon kanssa niin ihastus loppui siihen.

Neljäs ihastus tuli sitten ysiluokalla luokallemme eli Henri. Hän olikin sitten koulun komein poika ja yks sun toinen oli häneen ihastunut. Hän oli myös hyväkäytöksinen ja kiltti kaikille. Soitin hänelle kerran ja pyysin leffaan mutta sieltä kuului vain: emmä tiiä, emmä tiiä:)

Mutta se ensirakkaus. Kyllä se oli ehdottomasti Ville. Tapasin villen Roballa ylioppilas juhlapäivänäni. Menimme treffeille seuraavana päivänä kaivopuistoon ja meillä oli ihanaa.. huumorimme pelasi heti yhteen. Olimme koko kesän 1997 yhdessä ja niin rakastuneita. Ville puhui mulle kauniita. sellaisia mitä kukaan toinen ei ollut ennen puhunut. ( Ensirakkauteni ei ollut ensimmäinen seurustelusuhteeni) Olin kaunis ja ihana ja miten hänellä voi olla niin kaunis tyttöystävä<3:) Erosimme lokakuussa 1997 Villen tahdosta, enkä meinannut päästä hänestä millään yli. Etsin aina kaikista seuraavista poikaystävistä jotain Villen tyylistä.