Elämässäni on ollut monia unelmia. Jotkut niistä ovat toteutuneet, toiset eivät. Lapset ovat yksi toteunut unelma ja osaan todella arvostaa sitä, että mulla on kaksi tervettä ja ilosta, tyytyväistä poikaa. Lasten saaminen ei nimittäin nykypäivänä ole mikään itsestään selvyys. On monia ihmisiä, jotka eivät vaan saa lasta vaikka kuinka haluaisivat.

Toinen toteutunut unelma on koko perheeni. olen aina halunnut ehjän perheen, jossa kaikki ovat tyytyväisiä useimmiten ja perheenjäsenten on hyvä olla toistensa kanssa olivat he sitten kotona tai jossain muualla.

Kolmas toteutunut unelma on työni. Olen aina halunnut lastentarhanopettajaksi ja se nyt olen. Tosin mulla oli tästä unelmasta ehkä vähän ruusunpunaiset lasit silmien päällä. En koe työtäni enää unelmaksi tai unelmien täyttymykseksi. Naisvaltasilla aloilla on usein paljon skismaa toisiaan kohtaan. Piikittelyä, selän takana puhumista ja toisten työotteiden arvostelemista.

Nykyinen unelmani työstä tai tulevaisuuden työstäni on vielä aivan hakusessa. Mutta toivon todella paljon, että siitä mistä nyt unelmoin toteutuisi ja siitä tulisi uusi unelma-ammattini. Ja että se todella olisi sellaista työtä mitä on mukava tehdä. Töihin olisi mukava mennä ja hommat sujuisivat....

Mutta jos tämä unelma ei toteudu niin unelmoin tietenkin, että työni isojen ryhmässä muuttuisi unelmien työkseni ja että hommat toimisi ja mulla olisi vihdoinkin sellainen olo että olen hyvä työssäni. ( Tähän vaikuttaa tietenkin kaikki se miten ihmistä arvostetaan työpaikalla).

Yksi unelmani on myös matkustaminen. Haluaisin matkustella eri maihin ja nähdä paljon. Yksi unelmien matkakohde on New York. Tavoitteeni on tehdä sinne matka viimeistää neljäkymppisenä:) Eksoottisissa kohteissa olisi myös kiva käydä. Esimerkikisi Balilla, Malediiveillä, Thaimaassa,Caribialla,ym...

No mutta onneksia unelmia tulee aina lisää ja ja lisää, mitä pidemmälle menee elämässä eteenpäin. Kaikki ne eivät toteudu mutta sellaista elämä on!