ensimmäinen suudelmani.. hmmm... oliko se eka se ihan hirvee vai eka tosi hyvä? Noh päädyn nyt kumminkin kertoman siitä hirveemmästä:)

Olin silloin 16- vuotias ja juhlimassa ystäväni 17-vuotis synttäreitä.Lähdimme ystävältäni synttäreiden jatkopaikkaan vähän matkan päähän olevaan rivitaloon ystäväni kaverin luokse. Siellä sitten eräs poika liittyi seuraani. Tiesin että hän on yhden meidän koulun suosituimman tytön isoveli, joten tilanne jännitti mua aikalailla:) Lisäksi ystäväni kaveri, eräs kauhen näköinen poikai yritti piirittää mua kokoajan ja sanoi, että älä ala ton kaa, ala mun kaa;) ja mä ajattelin etten ikinä!

No aikansa piiritettyään mua tämä "isoveli" sitten kysy multa: " onks sua ikinä suudeltu ja saako hän suudella mua?" mä sitten, että ( vastahakoisesti ujostellen) saa mua suudella. Suudelma oli märkä, kostea ja limainen.. en saanut siitä minkäänlaisia kicsejä, joten aika pian senjälkeen teimme ystäväni kanssa lähtöä. poika vielä antoi puhelinnumeronsakin, jonka sitten tyrkkäsin ensimmäiseen roskikseen, mikä vastaan tuli!:) Eipä tehnyt mieli hetkeen kenenkään kanssa suudella:)