Olipas taas tänään päivä töissä.

Lapsia meillä ei ollut kuin 9 mutta ulos ei viittitty aamulla mennä kun oli niin märkää. Vedin sitten lapsille musahetken, mistä he olivat todella innoissaan. Laitoin lattiall erilaisia laulukortteja, josta lapset saivat yksi kerrallaan nostaa yhden laulukortin. Alkuun laulettiin: " kukahan vois, kukahan vois, laulun lattialta nostaa pois". Siinä oli elefanttimarssia ja hyppylaulua eli: " jumps jumps sano vekkuli sammakko, jumps jumps sano sammakko".... Opeteltiin myös uusi pääsiäislaulu, jonka sanoituksen olen itse keksinyt. " Monta pientä noitaa tässä käy, kyöpelivuorta, kyöpelivuorta vielä ei näy, yksipä heistä johtajaks käy, kissa puuttuu luudalta vaan ei sitä näy, viuh viuh viuh, kissa puuttuu luudalta vaan ei sitä näy!" (säv: viisi pientä ankkaa tässä käy..)

 

Päiväuniaikaan meillä oli viikkopalaveri, jossa sovimme tulevista tapahtumista ja suunnittelemme seuraavien viikkojen viikko-ohjelmat, mietitään jumpat ja askartellut ym. Työkaverini lähti siitä sitten aika pian lyhennyksella ja mä jäin vähäksi aikaa kahvihuoneen koneelle. Johtaja sitten tuli sillähetkellä paikalle ja kysyi multa ika ilkeästi että: miten voi olla mahdollista, että teillä ei ole ketään hoitajaa ryhmässä. Yksi lähti kotiin ja toinen on siinä? Mä siihen, että ei siellä mikään hätä ole, että siellä on hoitaja ja että meillä oli palaveripäivä ja työkaveri lähti lyhennykselle. Tämä hänen tapansa sanoa asia loukkasi mua todella. Niinpä hetken mietittyäni menin sanomaan siitä Johtajalle, että pahoitin mieleni hänen sanoistaan niin hän pyysi anteeksi. Ja olen todella tyytyväinen että menin sanomaan..helpotti ja olin tyytyväinen anteeksipyynnöstä.. ei ahdista enää niin kauheasti .

.No joo illalla kun pääsin töistä niin kämppä siivoukseen ja sain nähdä rakkaan siskoni pitkästä aikaa:) Viimeksi ollaaan nähty viime marraskuussa.. ihana ilta oli:)