Tänä viikonloppuna on saanut juhlia oikein olan takaa! Lauantai päivä alkoi Malmilla Kirsin ylioppilaaksi julistamisella. Hieno oli tilaisuus vaikka kestikin aika pitkään sillä uusia ylioppilaita oli ihan valtavasti. Ainakin 8 ryhmällistä. Toista se oli mun ylioppilasjuhlissa vuonna 1997 kun meitä ei ollut kuin kolme ryhmää. Julistuksen jälkeen siirryimme Rouskuun, jonne ensimmäiset vieraat tulivat klo 14. Mä olin lupautunut kuvaamaan koko päivän. Kuvasin kun vieraat tulivat ja kun Jorma piti puheen tyttärelleen. lauloimme myös onnittelulaulun ja suvivirren:)  Ilma oli mitä kaunein ja uudella vastavalmistuneella terassilla oli kiva seurustella vieraiden kanssa. Seuraava kattaus alkoi klo 16 ja silloin tuli paljon meidän serkkuja. Mukavaa oli nähdä pitkästä aikaa:)

Tarjolla oli mitä moninaisempia herkkuja salaatista voileipäkakkuihin ja makeisiin kakkuihin. Erikoisuutena meillä oli suklaahuone. Suklaahuoneessa oli suklaasuihkulähde, mihin sai dippailla vaahtokarkkeja, mansikoita, ananasta ja melonia! Nam! Tarjoilupöytä olohuoneessa oli kauniisti koristeltu ja teemaväreinä oli hopea ja turkoosi. Itse päivänsankari oli tietenkin kauneimmillaan ja hyvät paperitkin hän sai 12 vuoden uurastuksen päätteeksi. Päivän paras juttu oli kuitenkin mielestäni se kun tulimme Malmilta Rouskuun, kannoin Kikan ruusuja  ja meillä oleva äidin kaveri, joka oli auttamassa järjestelyissä sanoi mulle, että paljon onnea! Ootpa sä upeen näköinen!:) Hölmistyin vähän ja sain sitten sanotuksi, että mä oon Suski se vanhin:) ( Mutta olin sairaan onnellinen kun mua luultiin 14 vuotta nuoremmaksi!) Naurettiin sit sitä mahat kippurassa

Vähän illemmalla talo täyttyi päivänsankarin kavereista. maisteltiin boolia ja serusteltiin terassilla. Tosi mukavia ystäviä Kiksulla on ja todella mukava ja kohtelias poikaystävä. Ylioppilas kavereineen siirtyi kaivolle jatkoille ja mä ja sarppa suunnattiin Sarpan kaverin popstar-partyihin. sinne piti pukeuta joten päätimme et mä oon idoli ja sisko on fani:) Partyista jatkoimme vielä taksilla stadiin ja Prahaan yksille. Sitten aloimmekin olla systerin kanssa niin poikki että päätimme suunnata mäkkärin kautta systerille yöksi.

Sunnuntaina sitten heräilimme systerillä ja lähdimme cafe picnikkiin brunssille. Pojat olivat aamun mummin ja papun kanssa lintsillä ja tulivat sieltä sitten isälle, jolla oli tuparit. Brunssin jälkeen käytiin vielä sokoksella ostamassa isälle tuparilahja. Kaunis valkoinen lyhty sinisellä kynttilällä parvekeelle pimeneviä iltoja odottelemaan. Isä oli tehnyt hienon mansikkakakun joka meni aika äkkiä parempiin suihin. Myös tätimme oli käymässä isällä ja oli mukava nähdä häntäkin pitkästä aikaa. Että aika kiireinen mutta mukava viikonloppu juhlia täynnä!:)