Tänään mennään viettämään jasperin joukkueen puuhapäivää Kuusijärvelle. Ohjelmassa on leikkejä, grillausta ja herkuttelua:) meitä osallistuu sinne runsas joukko. Jasperin joukkueen vanhemmat on ihanan aktiivisia ja mukavaa porukkaa kaikki. Onpa yhdestä perheestä tullut meille jo ystäviäkin:)

Mä leivoin puuhapäivään mansikkapiirakan ja Mika leipoi omenapiirakan.


Eilen olin karaokea vetämässä ja mun ohjaajani, joka tuli sinne kaksi tuntia myöhemmin haukkui mut heti lyttyyn. En ollut ensimmäistä kertaa elämmässäni laittanut pari säätöä laitteista kohdilleen. Olin kuitenkin ensimmäisen kerran saanut laitettua laitteet päälle ja aloitettua karaoken. Myönnän että ravintolassa oli musiikki tosi kovalla ja yritin säätää sitä hiljaisemmalle mutta siellä oli pari laulajaa jotka vaativat koko ajan kovemmalle... ja säädöt oli pielessä.....

No hän sitten vielä illan lopuksi haukkui mut ihan lyttyyn et tääl on tietty taso ja nää asiakkaat on tottuneet tiettyyn tasoon ja täällä on ollut tasokkaampiakin juontajia... Tuli niin paha mieli. sanoin että tämä oli vasta toinen kerta mun elämässä kun juonnan ja yritän miettiä ensi kerraksi paremmin mitä sanon ja haluan oppia.. siihen se sano vaan että no se on sentään hyvä.

Mä ajattelin et katon nyt 2kk. jos se ohjaaja mut joka kerta haukkuu lyttyyn niin sitten puhun pomolle ja jos se ei auta niin irtisanon itteni. Tää on mun n.s vapaaaikaa ja mun hauskaa aikaa eikä mun mikään pakko oo kuunnella haukkumisia kun kerran parhaani yritän! ja sen pitää olla hauskaa mitä teen ylimääräisellä ajalla!

 

Lopuksi .Missä olit tänäpäivänä kymmenen vuotta sitten? Minä olin koulussa iltaluennolla Porin Diakonia-ammatikorkeakoulussa!