Meillä on viikonloppuna Mikan kanssa yhteistä menoa. Ooon valmistautunut tähän menoon siitä lähtien kun kuulin siitä eli viime kesäkuussa. On ollut mitä odottaa....

Oon miettinyt mitä laittaisin päälleni, miten koristautuisin, laittaisinko yhden tityn mekon ja jos laitan niin siihen täytyy laihduttaa että mahtuu siihen mekkoon. oon miettinyt mitä ohjelmaa siellä on ja ketä sinne tulee. No kun kutsu juhliin tuli niin pukeutumiskoodi olikin Casual eli rento. Olin vähän pettynyt koska olin odottanut iltapukumaista juhlaa jossa on paljon komeita virkamispukuisia miehiä, joita sitten ihastella oman miehen lisäksi tietysti:)

No olen valmistautunut muutenkin.. nytkin mulla on hampaiden valkaisulaite suussa.. saas nähdä onko sillä mitään vaikutusta mutta kokeilla täytyy.

Eli menemme lauantain Paasitorniin juhlimaan Helsingin pelastuslaitoksen 150-vuotisjuhlaa. Onneksemme saamme aivan mahtavaa seuraa Mikan opiskelukaverista ja hänen vaimostaan! odotan sitä innolla! ovat aivan ihana pari! jatkoille suuntaamme kalleen ja vip lipuilla jonon ohi! Oikein luksusta ja vielä Mikan kanssa mikä parasta!

Viikonpäästä mennään tyttöporukan kanssa laivalle! mennään A-luokan hytissä Ruotsiin asti! Siihenkin on pitänyt valmistautua.. Miettiä taas mitä laittaa päälle.. varata risteily.. varata ruokia ja aamiaisia.. mutta tämä kaikki tekee matkan odotuksesta aivan ihanaa.. Pian pääsen Minilomalle ihanien ystävieni kanssa! Nauretaan ja lauletaan ja pidetään tosi kivaa!! Sillä sitten taas jaksaa tän synkeän syksyn yli! ;D