Sisarukseni....

 

Mulla on kaksi siskoa, Sari ja Kirsi. Sari on mua kolme vuotta nuorempi, luonnostaan punatukkainen ( ei paljon pisamia). Mä itse olen luonnostaan blondi ( ja paljon pisamia). Kirsi on on mua 14 vuotta nuorempi ja luonnostaan vaalea( eikä lainkaan pisamia).

Sarin kanssa ollaan vietetty yhteinen lapsuus ja nuoruus. Lapsena leikittiin paljon yhdessä ja meillä oli mitä erilaisimpia mielikuvitusleikkejä. Isällä ollesamme etenkin meistä oli paljon seuraa toisillemme ( katajanokalla kun kavereita ei ollut.) Osasimme me kyllä riidelläkkin ja riideltiinkin useinkin:) Mä sain yleensä aina syyt niskoilleni, koska olin vanhin... Tykkäsimme molemmat esiintyä ja esitimmekin vanhemmille mitä erilaisempia itsekeksittyjä esityksiä. Etenkin jouluisin nämä esitykset olivat jouluaaton kohokohta ennnen joulupukin tuloa;).

Sari on aina ollut hauska ja kekseliäs ihminen, joka saa helposti ihmiset hyvälle tuulelle. Lapsena ajattelin aina että Sarista tulee varmasti vielä joskus näyttelijä. Kun Sari oli 4v hän sanoi että hänestä tulee rekkakuski ja hän tekee 14 lasta ja laittaa ne rekka-autonlavalle ja kiertää ympäri maailmaa:) No 14 lasta ei tullut eikä rekka-autoa mutta maailmaa Sari nyt kiertää:)


Kirsi on on sosiaalinen ja fiksu ja sanavalmis nuori aikuinen. Kirjoittaa tänä keväänä ylioppilaaksi. Kirsin kanssa meillä ei yhteistä lapsuutta ole koska olin jo 14 vuotias kun Kirsi syntyi. Olin kuitenkin onneni kukkuloilla kun Kirsi syntyi. Esittelin häntä kaikille kavereilleni ja opettajille yläasteella ja mun mielestä Kirsi oli maailman suloisin vauva! Myöhemminkin hoidin häntä mielellään.Kirsi oli tosi kiltti lapsi aina mun kanssa, usko mitä mä sanoin:) Kirsi oli joskus mukana mun ja mun poikaystävän kanssa kun käytiin itiksessä pyörittämässä Kirsiä karusellissä. ( silloin olin itse 18 ja Kirsi 4v) Äitimme kysyi joskus Kirsiltä kun Kirsi kiukutteli, että muutatko suskille niin Kirsi siihen että: " en kun sillä on niin kauhee kuri" :) Nykyään Kirsi on myös hoitanut mun poikiani tädin roolissa ja onhan hän Juliuksen kummitätikin:)

Mulle on kyllä siunaantunut ihanat siskot! Rakastan teitä ja ootte mulle tärkeitä! <3