Eli siis jos kaikki ei vielä tiedä niin nyt tietää!

Musta tulee viikonloppukeikkalainen! Pääsin KARAOKEJUONTAJAKSI Malmille Lakkariin :) Aloitan siellä ensi viikon perjantaina harjoittelemalla eli siis seuraamalla toisen työtä!:)

Kun menin sinne haastatteluun mua ei jännittänyt yhtään mutta kun sain kahvikupin käteeni ja piti kävellä sinne terasille keskustelemaan, niin kädet tärisi niin paljon et se kuppi ei meinannut pysyä kädessä! Se mies joka haastetteli mut ,otti sen kupin mun kädestä ja kysyi et jännittääkö? Mä siihen joo jännittää mutta ei mulla ikinä oo kädet näin paljoo tärissy! Mut saatiin sit siinä keskusteltua ja mun palkkatoivekin osui ihan nappiin:) Eli ens Perjantaina sit alkaa.. Täytyy ottaa muistiinpano välineet mukaan et jos sais kaikkia vinkkejä, et mitä sit sanoo ja miten juontaa ja miten ne laitteet toimii ynnä muuta:) Mutta kyllä mä oon nyt taas ilonen kun mulla on uutta potkua taas elämässä:)

Karaokea vetäneet ystäväni Hanna ja siskoni Sari! te voisitte nyt antaa mulle vinkkejä eri speekeistä kun teillä on toi homma ollut hyvin hallussa:) Kiitos!


Tänään mennään tuoreimman ystäväni grilli-bileisiin koko perhe . Lapset saa kirmata pihalla ja aikuiset syödä ja juoda ja räpättää :) Mukavaa! Kivaa lopettaa kesä mukaviin juhliin ja aurinkoiseen päivään! :)